مسیر مدیریت

کانال ارتباطی دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت

مسیر مدیریت

کانال ارتباطی دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت

مسیر مدیریت

هدف از ایجاد این وبلاگ فراهم کردن یک پل ارتباطی جهت حل مشکلات علمی و در نهایت ارتقا دانش همه علاقه مندان به رشته مدیریت در سراسر کشور است .

طبیعی است که این وبلاگ تجربه ای منحصر به فردی نیست اما با همکاری همه رفقا سعی کرده ایم خدمات خوبی را جهت پر بار شدن فضای علمی کشور در رشته مدیریت خلق و ایجاد کنیم و به غنی تر شدن فضای مجازی کشورمان در حوزه دانش مدیریت کمک کنیم و در این راه خود را نیازمند راهنمایی های و ارشادات همه اساتید و دانشجویان و علاقه مندان به رشته مدیریت می دانیم.

همه مخاطبین این وبلاگ می توانند اگر مطلب مفیدی در حوزه تخصصی مدیریت ، خاصه تکنیک های مدیریتی در اختیار دارند با ما به اشتراک بگذارند و به هم افزایی دانش از این طریق کمک نمایند.
ایمیل ما : imshu92@gmail.com

کتاب کسب و کار در ایران (تجربه های من در بازار)

تالیف علی مهربانی

یکی از بزرگترین مشکلات افرادی که به دنبال درآمد هستند این است که نمی دانند از کجا باید شروع کنند. اغلب افراد با یک دیدگاه ساده و بدون تجربه وارد بازار می شوند و خیلی زود شکست می خورند و ازهمه چیز نا امید می شوند. من هم همین اوضاع را داشتم تا اینکه تصمیم گرفتم بسیار دقیق به این موضوع نگاه کنم مطالبی را که در این کتاب می خوانید حاصل چندین سال تجربه, چندین سال خرید و فروش و قرارگرفتن در مشاغل مختلف است و توانسته ام نقاط قوت و ضعف بازار را بخوبی شناسایی کنم .

شاید از خودتان بپرسید از این نوع کتاب ها بسیار زیاد چاپ شده است,اما نکته مهم این است که در این کتاب بازار کشور خودمان ایران مورد بررسی قرار گرفته است. آن نویسندگان غربی که کتاب های با عنوان چگونه در آمد بیشتری داشته باشیم, کسب درآمد, راه ثروت و ... را نوشته اند همه در کشورهای زندگی می کنند که نوع اقتصاد آنان و نوع نیاز ها و بسیاری مسائل دیگر آنان با کشور ما متفاوت است. ناراحت نشوید مانند این است که برای خرید داروی سرما خوردگی به داروخانه ای که دارو های دام و طیور را دارند مراجعه کنید .

مسلم است که روان شناسی در بازار ایران, نوع برخورد افراد جامعه وتعاملات اجتماعی بسیار متفاوت است. این تفاوت هر جامعه و بازاری است که در کل دنیا وجود دارد هر بازار و جامعه مسائل و نکات مربوط به خود را دارند.

مزیت این کتاب این است که تجربیات قابل استفاده و قابل استناد در بازارایران را برای شما ارایه میکند و به شما این دیدگاه اقتصادی را می دهد تا بتوانید کار مناسب خود را ایجاد کنید .

عناوین مطرح شده در فصول مختلف این کتاب عبارتند از :

چه کاری را می خواهید انجام دهید ؟

واقعا چقدر درآمد نیاز دارید؟

چه مواردی در کسب و کار اهمیت دارند؟

جدول شرایط و ویژگی ها

چه نوع کاری را باید انجام داد؟

رابطه سود و فعالیت

کارهای تولیدی

خرید و فروش

انواع خرید

اصل مرکزیت

پیدا کردن افراد اول بازار

صادرات

تمرین های بسیار مهم

صحبتی با تحصیل کرده ها

کار های خدماتی

چگونه در کسب و کارمان معروف شویم ؟

کارهای آموزشی

این کتاب بصورت بسیار ساده و روان شما را با تجربه های بسیار مفیدی آشنا می کند و مثال های متعدد موجود در کتاب ذهن شما را به واقعیات موجود در بازار ایران نزدیک می کند.

دانلود  رایگان کتاب کسب و کار در ایران

با فرمت پی دی اف در 48 صفحه و حجم یک مگابایت

نظرات  (۱)

بسیار عالی
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی