مسیر مدیریت

کانال ارتباطی دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت

مسیر مدیریت

کانال ارتباطی دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت

مسیر مدیریت

هدف از ایجاد این وبلاگ فراهم کردن یک پل ارتباطی جهت حل مشکلات علمی و در نهایت ارتقا دانش همه علاقه مندان به رشته مدیریت در سراسر کشور است .

طبیعی است که این وبلاگ تجربه ای منحصر به فردی نیست اما با همکاری همه رفقا سعی کرده ایم خدمات خوبی را جهت پر بار شدن فضای علمی کشور در رشته مدیریت خلق و ایجاد کنیم و به غنی تر شدن فضای مجازی کشورمان در حوزه دانش مدیریت کمک کنیم و در این راه خود را نیازمند راهنمایی های و ارشادات همه اساتید و دانشجویان و علاقه مندان به رشته مدیریت می دانیم.

همه مخاطبین این وبلاگ می توانند اگر مطلب مفیدی در حوزه تخصصی مدیریت ، خاصه تکنیک های مدیریتی در اختیار دارند با ما به اشتراک بگذارند و به هم افزایی دانش از این طریق کمک نمایند.
ایمیل ما : imshu92@gmail.com

همه شما که دانشجوی تحصیلات تکمیلی هستید، بخوبی با واژه هایی همچون پروژه کلاسی، ارائه، پروپوزال، مقاله بیس، پایان نامه، جلسه دفاع و …. آشنایی دارید.

پذیرش خارج از ظرفیت دانشگاهها و کمبود استاد، بخصوص استاد راهنما اجازه وقت تلفن کردن را به دانشجو نمی دهد و او باید هر چه سریعتر مراحل تحصیل خود تا جلسه دفاع را برنامه ریزی کرده تا متحمل هزینه های گزاف و صرف وقت زیاد برای اتمام درس خود نشود.

پروپوزال مهمترین کار است

از همان ترم دوم در فکرش باشید. به نظر بنده تصویب پروپوزال ۶۰ درصد کار است و مابقی از نوشتن پایان نامه تا جلسه دفاع ۴۰ درصد دیگر. تا پروپوزال را تصویب نکنید یعنی هیچ کاری نکرده اید. از طرفی بعد از تصویب ۶ ماه بعد اجازه دفاع دارید. یعنی باخیال راحت در این ۶ ماه می توانید روی پایان نامه کار کنید. تصویب پروپوزال وقت بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت و اگر برنامه ریزی مناسبی برای آن نداشته باشید قطعا جلسه دفاع شما در ترم ۵ یا ۶ خواهد بود. اول پیدا کردن موضوع و مقاله بیس مورد نظر استاد راهنما، بعد نگارش پروپوزال و تایید استاد راهنما و مدیر گروه و بعد جلسه دفاع از پروپوزال که جدیدا مد شده است و بعد تصویب در شورا و اگر استاد راهنما ظرفیت داشته باشد تازه کد خواهید گرفت و اگر ظرفیت استاد راهنما تکمیل باشد که باید منتظر خالی شدن ظرفیت وی باشد.

پیدا کردن مقاله بیس

جستجو کردن در اینترنت کار ساده ای نیست و شاید بعد از ۵ یا حتی ۱۰ جلسه آموزشی نتوانید یک جستجوی درست و حسابی انجام دهید. ما توصیه می کنیم اگر وقت کافی دارید و به زبان انگلیسی نیز تسلط دارید حتما برای انجام این کار تلاش خود را بکنید ، اما اگر وقت یادگیری تکنیک های جستجو را ندارید ، یافتن مقاله بیس خود را به ما بسپارید...

آنچه در تهیه مقاله بیس مهم است این است که پژوهشی باشد. یعنی دارای فرضیه و مدل باشد. مربوط با سال اخیر و ماقبل ان باشد. از سایتهای معتبر نظیر www.sciencedirect.com ، www.elsevier.com ، www.springer.com تهیه شده باشد.

اگر مقاله مورد نظر خود را در این سایت ها پیدا کردید و برای دانلود آن به مشکلی برخوردید ما در ازای پرداخت مبلغی مختصر آن مقاله را در اختیار شما قرار خواهیم داد، کافیست ابتدا لینک مقاله ای رو که پیدا کرده اید به آدرس ایمیل ما در انتهای این مطلب بفرستید .(دانلود هر مقاله ی دارای لینک 2000 تومان )

 ساده ترین راه پیدا کردن مقاله بیس

همه ی کارها رو به ما بسپارید

شما کلمات کلیدی مرتبط با موضوعی را که علاقه دارید به عنوان پایان نامه برگزینید ، به همراه شماره تماس و تعداد مقالاتی را که لازم دارید  به ایمیل ما بفرستید و در اسرع وقت مقالات خود را از طریق ایمیل و با فرمت پی دی اف دریافت نمایید.

هر مقاله 5000 تومان

ترجمه مقاله بیس را نیز به ما بسپارید

اگر وقت دارید و به زبان انگلیسی نیز مسلط هستید باید مقاله بیس خود را ابتدا ترجمه نمایید ، در غیر این صورت ترجمه مقالات را نیز به ما سپرده و در اسرع وقت ترجمه کامل آن را از طریق ایمیل دریافت نمایید.

Imshu92@gmail.com

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی