مسیر مدیریت

کانال ارتباطی دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت

مسیر مدیریت

کانال ارتباطی دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت

مسیر مدیریت

هدف از ایجاد این وبلاگ فراهم کردن یک پل ارتباطی جهت حل مشکلات علمی و در نهایت ارتقا دانش همه علاقه مندان به رشته مدیریت در سراسر کشور است .

طبیعی است که این وبلاگ تجربه ای منحصر به فردی نیست اما با همکاری همه رفقا سعی کرده ایم خدمات خوبی را جهت پر بار شدن فضای علمی کشور در رشته مدیریت خلق و ایجاد کنیم و به غنی تر شدن فضای مجازی کشورمان در حوزه دانش مدیریت کمک کنیم و در این راه خود را نیازمند راهنمایی های و ارشادات همه اساتید و دانشجویان و علاقه مندان به رشته مدیریت می دانیم.

همه مخاطبین این وبلاگ می توانند اگر مطلب مفیدی در حوزه تخصصی مدیریت ، خاصه تکنیک های مدیریتی در اختیار دارند با ما به اشتراک بگذارند و به هم افزایی دانش از این طریق کمک نمایند.
ایمیل ما : imshu92@gmail.com

این تمرینات توسط جمعی از دانشجویان حل شده است و زحمات زیادی برای تهیه آن شده است، اما در هر صورت ممکن است اشکالاتی در آنها وجود داشته باشد.

قیمت هر کدام از بخش ها 4000 تومان است

دانلود این تمرینات در شش بخش از طریق لینک زیر

لازم به ذکر است که حل تمریناتی که در این بخش قرار داده شده توسط دوستان دانشجو تهیه شده است و فرض ما بر این است که دوستان تمامی تلاش خود را برای انجام این امر به بهترین شکل ممکن به کار برده اند و تمامی همت خود را به کار گرفته اند.در عین حال ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد که بدین وسیله از بابت اشکالات احتمالی پوزش می طلبیم.

پی نوشت ...

1- بعضی از تمرینات کتاب به دلیل شباهت بیش از حد تکرار نگردیده است.

2- برخی از تمرینات کتاب به پیش نیاز و مطالعه فصل های قبلی نیاز داشته است بنابراین چون جزو امتحان محسوب نمی شود حذف گردیده است.

نظرات  (۳)

انصافا کارتون عالی بود اصلا فکر نمی کردم برسید این کار رو انجام بدید
دست مریزاد
شب خوش
لطفا  پاسخها رو بفرستید وقت زیادی ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی