مسیر مدیریت

کانال ارتباطی دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت

مسیر مدیریت

کانال ارتباطی دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت

مسیر مدیریت

هدف از ایجاد این وبلاگ فراهم کردن یک پل ارتباطی جهت حل مشکلات علمی و در نهایت ارتقا دانش همه علاقه مندان به رشته مدیریت در سراسر کشور است .

طبیعی است که این وبلاگ تجربه ای منحصر به فردی نیست اما با همکاری همه رفقا سعی کرده ایم خدمات خوبی را جهت پر بار شدن فضای علمی کشور در رشته مدیریت خلق و ایجاد کنیم و به غنی تر شدن فضای مجازی کشورمان در حوزه دانش مدیریت کمک کنیم و در این راه خود را نیازمند راهنمایی های و ارشادات همه اساتید و دانشجویان و علاقه مندان به رشته مدیریت می دانیم.

همه مخاطبین این وبلاگ می توانند اگر مطلب مفیدی در حوزه تخصصی مدیریت ، خاصه تکنیک های مدیریتی در اختیار دارند با ما به اشتراک بگذارند و به هم افزایی دانش از این طریق کمک نمایند.
ایمیل ما : imshu92@gmail.com

کلاس مقاله نویسی دکتر شفیعی

این کلاس خرداد ماه سال 1394 در دانشگاه آزاد واحد شیراز برگزار گردید

دکتر مرتضی شفیعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز می باشند که مقالات متعددی در زمینه رشته مدیریت ،خاصه مباحث مرتبط با تحلیل پوششی داده ها و تحقیق در عملیات دارند و از اساتید بنام رشته مدیریت می باشند.

استاد در این کلاس به تشریح انواع مقاله هایی که در ژورنال های بین المللی چاپ می شوند می پردازند و نحوه نگارش مقاله و چاپ در ژورنال های مختلف را شرح می دهند .

این کلاس هر چند به دلیل عدم برگزاری جلسات پایانی به اتمام نرسید ولی در همین دو جلسه برگزار شده اطلاعات جامع و کاملی در مورد نحوه نگارش مقاله و چاپ در نشریات بین المللی در اختیار شما قرار می دهد.

حجم فایل جلسه اول :44 مگابایت

حجم فایل جلسه دوم بخش اول :27 مگابایت

حجم فایل جلسه دوم بخش دوم :10 مگابایت

قیمت دانلود تمام جلسات 5000 تومان

دانلود کلاس مقاله نویسی دکتر شفیعی

نظرات  (۱)

۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۵۲ آبجی خانوم
سلام
من رشتم مدیریت نیست برای همین اطلاعاتی در این زمینه ندارم
مدتی دنبال یک کتاب تقریبا جامع درباره مدیریت و تئوری های مدیریتی میگردم
امکانش هست اگه چنین کتابی میشناسید بهم معرفی کنید

پاسخ:
با سلام
یکی از بهترین کتاب هایی که ما در مورد تئوری های مدیریت پیشنهاد می کنیم کتاب رابینز است .
البته کتاب های بسیار خلاصه تر و جمع و جورتری نیز در زمینه تئوری های مدیریت وجود دارد ولی کتاب رابینز نسبت به سایر کتاب ها از ترجمه روان تر و بهتری برخوردار است و جامعیت بیشتری نیز دارد،البته این سلیقه ماست شما خودتان می توانید قضاوت کنید.
ممنون از نظرتون
مسیر مدیریت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی