مسیر مدیریت

کانال ارتباطی دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت

مسیر مدیریت

کانال ارتباطی دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت

مسیر مدیریت

هدف از ایجاد این وبلاگ فراهم کردن یک پل ارتباطی جهت حل مشکلات علمی و در نهایت ارتقا دانش همه علاقه مندان به رشته مدیریت در سراسر کشور است .

طبیعی است که این وبلاگ تجربه ای منحصر به فردی نیست اما با همکاری همه رفقا سعی کرده ایم خدمات خوبی را جهت پر بار شدن فضای علمی کشور در رشته مدیریت خلق و ایجاد کنیم و به غنی تر شدن فضای مجازی کشورمان در حوزه دانش مدیریت کمک کنیم و در این راه خود را نیازمند راهنمایی های و ارشادات همه اساتید و دانشجویان و علاقه مندان به رشته مدیریت می دانیم.

همه مخاطبین این وبلاگ می توانند اگر مطلب مفیدی در حوزه تخصصی مدیریت ، خاصه تکنیک های مدیریتی در اختیار دارند با ما به اشتراک بگذارند و به هم افزایی دانش از این طریق کمک نمایند.
ایمیل ما : imshu92@gmail.com

LONGMAN Photo Dictionary حاوی 3500 کلمه می باشد که در 95 عنوان مختلف در صفحات رنگی تمامی مباحث مورد نیاز را برای کاربر که آشنایی مقدماتی با زبان انگلیسی دارند فراهم آورده است. در این کتاب به علاوه در کنار یادگیری کلمات نگاهی هم بر شیوه ی زندگی مردم آمریکا انداخته شده است. فصل بندی مطالب به اینگونه است که فصل های نخستین به گونه ای تنظیم شده است که نیازهای ضروری دانشجویان و دانش آموزان که به کشورهای انگلیسی زبان سفر کرده اند را فراهم آورد البته هیچ ترتیبی برای محتوای کتاب در نظر گرفته نشده است و فرد با توجه به نیاز خود می تواند به فصل مورد نظر خود مراجعه کند.

به علاوه فنوتیک تلفظ هر یک از کلمات به همراه لیست تمامی کلمات استفاده شده در ضمیمه ی انتهایی کتاب قرار گرفته است.

این دیشکنری تصویری شامل کلمات کاربردی در دسته بندی های بسیاری است که کلمات مرتبط با هر دسته در صفحات جداگانه ای قرار گرفته است مانند : مردم و ادیان - خانواده - بدن انسان - سبزی جات - میوه ها - گوشت ها و غذاهای دریایی - مسافرت - لباس - ابزار ها - اشیاء منزل - اشیاء محل کار - محیط دانشگاه ، مدرسه - خیابان  و ... به طور کلی سعی شده است تمامی کلمات و اشیاء که در زندگی روزمره به طور معمول سر و کار داریم در این کتاب قرار بگیرد.

تصاویری از محتوای کتاب :

دانلود با حجم 53 مگابایت

قیمت 5000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی