مسیر مدیریت

کانال ارتباطی دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت

مسیر مدیریت

کانال ارتباطی دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت

مسیر مدیریت

هدف از ایجاد این وبلاگ فراهم کردن یک پل ارتباطی جهت حل مشکلات علمی و در نهایت ارتقا دانش همه علاقه مندان به رشته مدیریت در سراسر کشور است .

طبیعی است که این وبلاگ تجربه ای منحصر به فردی نیست اما با همکاری همه رفقا سعی کرده ایم خدمات خوبی را جهت پر بار شدن فضای علمی کشور در رشته مدیریت خلق و ایجاد کنیم و به غنی تر شدن فضای مجازی کشورمان در حوزه دانش مدیریت کمک کنیم و در این راه خود را نیازمند راهنمایی های و ارشادات همه اساتید و دانشجویان و علاقه مندان به رشته مدیریت می دانیم.

همه مخاطبین این وبلاگ می توانند اگر مطلب مفیدی در حوزه تخصصی مدیریت ، خاصه تکنیک های مدیریتی در اختیار دارند با ما به اشتراک بگذارند و به هم افزایی دانش از این طریق کمک نمایند.
ایمیل ما : imshu92@gmail.com

دانلود مقاله فارسی  با عنوان کاربرد روش DEA برای تعیین و ارزیابی جواب بهینه مساله بالانس

دانلود با فرمت پی دی اف و در حجم 500  کیلوبایت

قیمت 3000 تومان

چکیده مقاله :

مساله بالانس خط تولید، جزو مسایلی بوده است که طی دهه های اخیر مطالعات گسترده ای روی آن صورت گرفته است.

بیشتر این مطالعات بر روی مدلهای SALBP  می باشد.. ساده ترین نوع بالانس خط، تخصیص یک سری از فعالیتهای کاری به ایستگاههای متوالی است.

هدف بالانس خط، دست یافتن به بالاترین کارایی است. ولی کارایی یک خط تولید مربوط به سختی و پیچیدگی

مساله بالانس خط و همچنین مقادیر جوابهای مربوط به بالانس خط می باشد. در این تحقیق، شاخصهایی برای جوابهای بالانس خط معرفی خواهند شد و سپس با استفاده از این شاخصها یک مدل خط تولید با استفاده از روش COMSOAL حل شده و جوابهایی با ترکیبی مختلف از ایستگاههای کار و سیکل زمانی برای ارزیابی کاراترین مدل بالانس خط انتخاب می شوند.

شاخصهای استاندارد در رابطه با بالانس خط تولید، می تواند مدیریت را یاری رساند. هدف از این تحقیق، تعیین بهترین جواب برای تعیین کاراترین تعداد ایستگاههای کار و سیکل زمانی مناسب می باشد. همچنین روشهای DEA برای ارزیابی جوابهای بدست آمده از روش COMSOAL مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی